ایران آباد

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی

ایران آباد

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی

برای آن که فضای انتخابات متشنج نشود، دم فرو بسته‌ایم


برای آن که فضای انتخابات متشنج نشود، دم فرو بسته‌ایم حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در حاشیه سمینار تخصصی حفاظت اطلاعات قوه قضاییه درباره اینکه برخی از نامزدهای ریاست جمهوری در مناظرات پخش شده از صدا و سیما سخنانی را مطرح کرده و معتقد بودند که قوه قضاییه با فساد دولت قبل برخورد نکرده و در برخورد با پرونده وزیر آموزش و پرورش تبعیض‌آمیز رفتار کرده است، اظهار داشت: متاسفانه در برخی از مناظرات و برخی صحبت‌های اخیر مطالبی گفته شد که در زمان خودش پاسخ لازم و قاطع به آن‌ها داده خواهد شد. 

ارتش ایران در فهرست 25 ارتش قدرتمند جهان+ لیست


ارتش ایران در فهرست 25 ارتش قدرتمند جهان+ لیست
 به نقل از نشریه «آلگماینر»، تازه‌ترین رده‌بندی که تحلیلگران مسائل نظامی روز گذشته (جمعه) در وبسایت «گلوبال فایر پاور» منتشر کردند، نشان می‌دهد ارتش ایران در میان 25 ارتش قدرتمند نخست جهان قرار دارد.

ادامه مطلب ...

«دُری اصفهانی» در حال محاکمه است


«دُری اصفهانی» در حال محاکمه استجواد کریمی قدوسی نماینده مشهد  گفت: برخی مدعی بودند جاسوسی دری‌اصفهانی در موضوع مذاکرات برجام دروغ است اما وی به اتهام جاسوسی در حال محاکمه است. 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در حال حاضر چند جلسه از دادگاه دری اصفهانی برگزار شده و اعترافات وی به زودی منتشر خواهد شد. 
کریمی قدوسی تاکید کرد: بنده خواهان این هستم که مردم با طوماری از قوه قضاییه بخواهند تا اعترافات دری اصفهانی منتشر شود. 
این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم اعترافات دری اصفهانی درباره پشت پرده‌های برجام بسیار تکان‌دهنده خواهد بود.

شهرهای موشکی ضامن امنیت شهرک‌های صنعتی است

سرلشکر جعفری 

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در مراسم دانش  آموختگی  دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) که امروز با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد، در سخنانی با اشاره به پیروزی‌های پی در پی جبهه انقلاب اسلامی در مقابل نظام سلطه، راهبرد کنونی دشمن علیه ملت را «فشار اقتصادی» دانست.