ایران آباد

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی

ایران آباد

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی

هجوم دزدان دریایی خلیج عدن توسط ناوگروه نیروی دریایی ارتش دفع شد

Image result for ‫ارتش و دزدان دریایی‬‎Image result for ‫ارتش‬‎
به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش ج.ا.ا ، دزدان دریایی که بامداد امروز با هفت فروند قایق در حوالی تنگه باب المندب قصد تعرض به کشتی تجاری ایرانی را داشتند با حضور به موقع ناوشکن الوند متواری شدند.

بر اساس این گزارش دزدان دریایی خلیج عدن با استفاده از سلاح های سبک و نیمه سنگین قصد ربایش کشتی تجاری ایرانی که حامل کالاهایی با ارزش میلیاردها تومان بود را داشتند که ناوشکن الوند پس از دریافت پیام درخواست کمک این کشتی با حضور به موقع مانع از این اقدام دزدان دریایی شد.

مشکل آمریکا با ایران در زمینه برنامه هسته‌ای نیست/ آمریکایی‌ها می‌خواهند عمر داعش را طولانی کنند



سید حسن نصرالله: مشکل آمریکا با ایران در زمینه برنامه هسته‌ای نیست/ آمریکایی‌ها می‌خواهند عمر داعش را طولانی کنند

  به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم هفتمین روز شهادت علی هادی العاشق و محمد حسن ناصر  گفت:   شایعه می‌کنند که ما جوانان را به زور به جبهه اعزام می‌کنیم و یا ادعا می‌کنند که جوانان برای پول به جبهه می‌روند و این در حالی است که بسیاری از جوانان ما که به جبهه‌ها رفته و شهید شده‌اند، وضعیت خوبی از لحاظ مالی داشته‌اند.وی گفت: تا زمانی‌که داعش محو نشود نبرد با آن ادامه خواهد داشت.

وی در سخنرانی خود تاکید کرد: مشکل آمریکا با ایران در زمینه برنامه هسته ای نیست بلکه مشکل آمریکا با این کشور به چالش کشیدن طرحهای آمریکایی - سعودی در منطقه توسط ایران است.

سید حسن نصرالله گفت: آنها (آمریکایی‌ها و سعودی‌ها ) هر آنچه می توانستند از نظر امنیتی و رسانه ای به کار گرفتند اما شکست خوردند. از این‌رو آنها می خواهند کسانی را که در برابر طرح آنها ایستاده اند‎‎‏، مجازات کنند.